Alzira-Llevant b

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Alzira-Llevant b

Missatge por Invitat el Dt Set 06, 2011 10:30 pm

dema a les 8-30,jo m'acostare Smile

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Alzira-Llevant b

Missatge por Invitat el Dj Set 08, 2011 12:14 am

palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª Laughing

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mitxi el Dj Set 08, 2011 3:13 pm

Tano Pasman escrigué:palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª Laughing
T'apuntes al Castelló - Llevant B a Castàlia? dfsd

Mitxi
Admin

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat el Dj Set 08, 2011 5:27 pm

Mitxi escrigué:
Tano Pasman escrigué:palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª Laughing
T'apuntes al Castelló - Llevant B a Castàlia? dfsd

cuant es?

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 6:49 am

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum