granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

+2
Ampa
Edgar Schmitt
6 participantes

Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Edgar Schmitt Dg Jun 06, 2010 6:40 pm

http://es.levanteud.com/noticias/levante11012.html
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Ampa Dg Jun 06, 2010 6:50 pm

Buena iniciativa para ver ... mejor me callo por si las moscas ...
Ampa
Ampa

Nombre de missatges : 1624
Birthday : 08/05/1977
Age : 46
Ubicació : Alboraia Totilera
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Edgar Schmitt Dl Jun 07, 2010 7:54 pm

Vengo de las taquillas y se nota que lo de ayer hizo mucho daño. No habia ni cristo por allí sacando entradas cincoeuristas.
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Ampa Dl Jun 07, 2010 8:47 pm

Edgar Schmitt escrigué:Vengo de las taquillas y se nota que lo de ayer hizo mucho daño. No habia ni cristo por allí sacando entradas cincoeuristas.

GRACIASSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ampa
Ampa

Nombre de missatges : 1624
Birthday : 08/05/1977
Age : 46
Ubicació : Alboraia Totilera
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Miralles Dl Jun 07, 2010 8:57 pm

No entiendo el pesimismo. Es verdad que debemos ser cautos, pero a falta de dos jornadas estamos en una posición más que privilegiada. Me cago en la adversidad.
Miralles
Miralles

Nombre de missatges : 376
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por mandrake Dl Jun 07, 2010 9:02 pm

Miralles escrigué:No entiendo el pesimismo. Es verdad que debemos ser cautos, pero a falta de dos jornadas estamos en una posición más que privilegiada. Me cago en la adversidad.

Més que pessimisme crec que és decepció. Tots comptàvem(mal fet, per cert) amb que arribaríem al partit de Castelló depenent de nosaltres, per a que guanyant eixe partit ja estaríem en 1a. No ha sigut així i la gent està apagada però crec que a mesura que es vaja acostant el partit la cosa s'animarà.


Després dels resultats de la jornada passada i les diferents combinacions que es poden donar, crec que este dissabte tenim un 60% de probabilitat de pujar. Continue pensant que el Betis ho passarà mal en Salamanca...
mandrake
mandrake

Nombre de missatges : 852
Birthday : 18/07/1982
Age : 41
Ubicació : Cap a 1a
Registration date : 03/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Ampa Dl Jun 07, 2010 9:19 pm

Pues a mi ayer me pegó un bajonazo de la leche, pero hoy ya en frio, me siento muy orgullosa de ser del Levante, y del equipo actual, a principio de temporada NINGUNO nos hubiesemos creido que íbamos a estar luchando por el ascenso el año de nuestro centenario, sin un pavo para fichajes, en concursal ... etc

Así que chicos, se gane, se pierda, se empate, se consiga o no el ansiado ascenso, yo voy a estar muy orgullosa de la gesta que esta llevando a cabo este equipo, y pienso disfrutar (padecer también, es nuestro sino) cada uno de los 180 minutos que restan de temporada.

Hoy más que nunca, orgullosa de mi equipo y de su afición.
Ampa
Ampa

Nombre de missatges : 1624
Birthday : 08/05/1977
Age : 46
Ubicació : Alboraia Totilera
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Masclet Dl Jun 07, 2010 9:37 pm

Ampa escrigué:LUISGAR HIDOLO!!!!

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Clap
Masclet
Masclet

Nombre de missatges : 1331
Birthday : 08/08/1904
Age : 119
Ubicació : apatruyando
Registration date : 10/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Dejan Dl Jun 07, 2010 9:56 pm

xoto, quieres venir al partido?

Te invito.
Dejan
Dejan

Nombre de missatges : 2281
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats) Empty Re: 2 entrades x 10 euros per al partit contra el Castelló (només abonats)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum